Wszelkie wypełnione dokumenty Systemu Zakupowego, są automatycznie kierowane przez System do akceptacji przełożonych. Akceptacja elektronicznych faktur firmowych przebiega w oparciu o proces, który na etapie wdrożenia jest dostosowywany do indywidualnych procedur obowiązujących w firmie.
Intuicyjny system workflow samodzielnie generuje informację o konieczności akceptacji faktur, czy innych dokumentów. Komunikat zostaje skierowany bezpośrednio do odpowiedniej osoby za pomocą e-maila lub SMSa. Sprawny przepływ informacji, odbywający się w ramach systemu informatycznego bez potrzeby angażowania pracowników sprawia, że zarządzanie firmą staje się bardziej efektywne.
Elektroniczny obieg faktur zapewnia sprawne wykonywanie operacji na dokumentach. Akceptacji elektronicznych faktur firmowych dokonuje się za pomocą jednego kliknięcia. W ten sam sposób dokument może zostać odrzucony.
Formularz zawiera informacje odnośnie dokumentu przekazanego do akceptacji. Prezentujemy wzór formularza akceptacji.
Formularz akceptacji składa się z poszczególnych informacji:
Elektroniczny obieg dokumentów i faktur w firmie oparty o model zgodny z wymaganiami firmy to skutecznie rozwiązanie dla biznesu - zarówno dla działu HR, jak i dla pozostałych pracowników. Akceptacja elektronicznych dokumentów przebiegająca w łatwy i szybki sposób, pozwala zaoszczędzić czas i ograniczyć zbędną ingerencję pracowników w poszczególne działania.